Elisabeth Pérez, nova directora de màrqueting de Grandvalira
Assumeix el càrrec anteriorment ocupat per l'actual líder de Grandvalira-Nevasa, Alfonso Torreño
Andorra la VellaGrandvalira ha nomenat Elisabeth Pérez Guiu nova directora de Màrqueting del domini esquiable. Pérez exerceix des d'aquesta setmana les funcions d'aquest càrrec, anteriorment ocupat per l'actual líder de Grandvalira-Nevasa, Alfonso Torreño.
Grandvalira ha nomenat una nova directora de màrqueting després que a principis de la temporada d'hivern passada es produís la marxa voluntària de la directora general de Grandvalira-Nevasa i el fins llavors director de màrqueting, Alfonso Torreño, fos situat al capdavant de les àrees de màrqueting i comercial, com a màxim responsable de la societat.
La nova responsable de màrqueting, Elisabeth Pérez, ascendeix en l'organigrama després de 8 anys de trajectòria al capdavant de les àrees de Publicitat, Investigació de Mercats, Màrqueting Relacional, E-Commerce i Màrqueting Online.
De nacionalitat andorrana, Pérez de 32 anys és Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses i en Investigació de Tècniques de Mercat per la Universitat Pompeu Fabra, i Màster de Màrqueting Management per ESADE.
Tal com ha informat l'estació a través d'un comunicat, aquest nomenament garanteix la continuïtat de la línia estratègica marcada els darrers anys amb l’objectiu de continuar fent créixer la marca Grandvalira.