Andorra 2000 Carrefour conté l’increment de preus en alimentació
L’establiment redueix el seu marge de benefici per mantenir una cistella de la compra que sigui accessible per als consumidors
Andorra 2000 Carrefour ha incrementat el preu dels seus productes al voltant del 6%, molt per sota de la tendència registrada en botigues d’alimentació tant a Andorra com en països veïns. A tall d’exemple, els supermercats i hipermercats espanyols han aplicat pujades d’entre un 12% i 14%, en funció del producte que es tracti.
L’establiment andorrà compleix d’aquesta manera amb la política comercial que li és pròpia, és a dir, mantenir la competitivitat en matèria de preus sense renunciar a la qualitat. Per aconseguir-ho, davant la pujada de costos que es registra a tot Europa, ha renunciat a part del marge de benefici, que ha caigut entre l’1,5 i el 2%. Tot plegat amb l’objectiu de continuar oferint una cistella de la compra atractiva i accessible per als consumidors.
Els productes d’alimentació que més s’han encarit són els bàsics com la llet, els ous, el pa i els cereals. Un dels motius que explica aquesta pujada és l’increment continuat del preu de l’energia que acaba repercutint en la matèria primera, així com en el transport de les mercaderies.