Flax & Kale, la primera marca d'alimentació en aconseguir el prestigiós segell 'B Corp'
Descobreix en què consisteix aquest reconeixement obtingut per la firma, present a Andorra de la mà de Grup Pyrénées
Andorra la VellaFlax & Kale és una de les marques més innovadores en el món de l’alimentació. No només per haver obert el primer restaurant vegetarià que hi va haver a Espanya; no només perquè van posar de moda el concepte de ‘flexitarià’, i no només perquè ha introduït al mercat productes poc coneguts com la kombutxa o la proteïna vegetal. Flax & Kale també és innovadora per haver estat la primera empresa d’alimentació de la península en obtenir el prestigiós segell sostenible ‘B Corp’.
La marca, que està present al Principat gràcies a la seva aliança amb Grup Pyrénées i es pot trobar al supermercat de Pyrénées Andorra, ha estat distingit amb aquest reconeixement per haver desenvolupat el seu projecte basant-se en una economia sostenible i integradora. ‘B Corp’ és el segell de sostenibilitat més exigent del món i recull un moviment mundial amb més de 3.000 empreses que comparteixen el mateix objectiu: ser més ecològics. Segons la fundadora de la companyia Flax & Kale, Teresa Carles, “formar part del moviment B Corp no ens converteix en les millors empreses del món, però ens converteix en millors empreses per al món”.
Ser més eco
Enguany Pyrénées Andorra està d'aniversari. Compleix 75 anys d'història i per celebrar-ho s'ha marcat una sèrie de propòsits a complir en companyia dels seus clients. Es tracta d'objectius que volen millorar la gestió interna de Pyrénées i ajudar els visitants a fer realitat els seus desitjos. El primer propòsit que està duent a terme aquests mesos és 'ser més eco', i és que, en els darrers anys, la sostenibilitat ha passat a ser una prioritat en grans companyies de consum com Pyrénées.
Blue Banana, Brownie o Ecoalf en moda; Cocunat, Medik8 o Maminat en cosmètica, i Flax&Kale o Pirinat en alimentació, són algunes de les marques amb les quals treballa Pyrénées Andorra per poder complir el propòsit de 'ser més eco' i oferir, als consumidors, productes que respectin el medi ambient i hagin seguit processos de producció sostenibles.