'Masterclass' de Creand Crèdit Andorrà i l'IESE Executive Education sobre el cas de La Fageda
La jornada serà conduïda pel professor adjunt del departament de Direcció comercial de l'IESE Business School, Iñigo Gallo

Andorra la VellaCreand Crèdit Andorrà i l'IESE Executive Education ofereixen la masterclass 'La Fageda: quan un projecte social és també competitiu'. En aquesta sessió formativa s'exploraran els principals reptes que afronta La Fageda en els seus diferents canals de distribució i es debatrà sobre les solucions que s'han aplicat i les que es podrien aplicar.
A més, s'exposarà com una empresa mitjana pot competir en un mercat altament exigent i alhora mantenir-se fidel als seus valors i diferenciar-se de les grans marques. L'acte tindrà lloc el dimarts 25 de març, a les 19 h, de manera presencial a l'edifici Creand. Les persones interessades a assistir-hi han de fer una reserva prèvia a aquest enllaç: https://bit.ly/4kFmvYr, que també es pot trobar a les xarxes socials de Creand.
La jornada serà conduïda pel professor adjunt del departament de Direcció comercial de l'IESE Business School, Iñigo Gallo, que compta amb una dilatada experiència en investigació sobre les compres experiencials i la conducta dels consumidors.
La masterclass es basa en el mètode del cas. A diferència dels mètodes d'ensenyança tradicionals, centrats en el professor i el seu discurs, aquesta sessió gira al voltant dels participants i les seves aportacions. Al final, l'IESE explicarà com la formació que imparteixen pot ajudar a desenvolupar les capacitats directives per aconseguir l'èxit.
Aquesta conferència forma part de les activitats que es promouen des de la Càtedra Creand d'Emprenedoria i Banca a l'IESE, que busca promoure la generació de valor des del coneixement a través de conferències divulgatives, la formació, la investigació i l'impuls de projectes emprenedors i que fomentin la nova economia.
Iñigo Gallo
Iñigo Gallo és professor adjunt del departament de Direcció Comercial de l'IESE. És doctor en Management per l'Anderson School of Management de la Universitat de Califòrnia Los Angeles (UCLA). Abans de fer el doctorat, es va llicenciar en Economia i Empresa a la Universitat de Barcelona, va treballar durant diversos anys en consultoria estratègica i va cursar un MBA a l'IESE.
La seva recerca se centra a entendre en què difereixen les compres experiencials (una situació que vivim o experimentem) de les compres materials (objectes tangibles que posseïm) i com influeixen aquestes diferències en la manera com els consumidors avaluen i trien les experiències en contraposició als productes. Algunes de les preguntes a les quals intenta donar resposta en les seves investigacions són: Com lidien els consumidors amb la incertesa associada a l'avaluació d'una compra experiencial? Com influeix el preu a l'hora de decidir adquirir una experiència vers un producte? Quin tipus de publicitat funciona millor per a les experiències en comparació dels productes?.
La investigació del professor Gallo ha estat publicada a revistes especialitzades de màrqueting i psicologia. Ha presentat la seva recerca a les dues conferències més prestigioses sobre comportament del consumidor: Association of Consumer Research i Society of Consumer Psychology. Iñigo Gallo també ha escrit diversos casos per al seu ús a classe, resultat de projectes amb diferents empreses els darrers anys.