My Pyri: un model d'èxit per a la fidelització de clients
L'app mòbil dels Grans Magatzems Pyrénées compleix un any havent duplicat el nombre d'usuaris
Andorra la VellaFa un any, la clàssica targeta client de fidelització dels Grans Magatzems Pyrénées va fer el salt a la modernitat i es va convertir en l'aplicació mòbil My Piry. Des d'aleshores, el nombre de persones que s'han sumat al programa d'avantatges exclusius del Grup Pyrénées s'ha duplicat i ha suposat una millora de la relació entre el client i la companyia.
Aquest cap de setmana, Pyrénées Andorra ha celebrat un any d'ençà que van presentar l'app My Pyri, i des del Grup en fan un balanç molt positiu: "Més de la meitat dels clients que consumeixen habitualment als Grans Magatzems Pyrénées són clients My Pyri, el que demostra un alt nivell de fidelització", asseguren. I és que de mitjana, la companyia llença dues campanyes promocionals al mes -com el 3x2 d'alimentació, els Beauty Days o La Setmana del Nòrdic- i envia més de 40 cupons especials als clients My Pyri que els permeten gaudir de descomptes i promocions personalitzades segons els seus gustos i necessitats. Des del Grup Pyrénées, a més, recorden que "qualsevol persona que es descarrega l'app al mòbil i es registra a My Pyri, pot gaudir d'un 10% de descompte en els espais de restauració dels Grans Magatzems Pyrénées, a més d'acumular saldo a la 'targeta virtual' per cada compra que fa, que després es converteix en 'cashback' en les pròximes compres".
Mirant enrere, la companyia considera que el canvi a la plataforma virtual ha suposat també un estalvi en l'economia de costos, ja que "permet estalviar tot el plàstic que es generava fent les targetes, remetent i repartint els cupons de paper que s'havien d'imprimir". En aquest sentit, conclouen que el primer any de My Pyri ha servit per "crear una marca pròpia" i preveuen seguir creixent en nombre de clients de cara al pròxim any.