Les vendes de Casio augmenten un 230% a IO:Electro&Home
La cançó de Shakira ha esquitxat, en positiu, a Epizen on els clients han volgut comprar-se els models vintage de la marca de rellotges
Des de la publicació de l'últim èxit musical de Shakira molts han volgut canviar "un rolex por un Casio" com diu la cançó. I si no que ho preguntin a IO:Electro&Home que ha vist com s'han disparat fins a un 230% les vendes dels models més clàssics de Casio. Ho assegura el gerent de retail a Epizen, Carlos Caamaño, que afegeix que durant les darreres setmanes "s'han quadruplicat les vendes dels articles exposats al còrner de G-Shock", la línia més esportiva i juvenil de Casio, que es troba dins la botiga d'electrònica d'Epizen.
Com explica Caamaño, el client, atret per l'oferta de producte de què disposa IO:Electro&Home, aprofita la visita a la botiga per preguntar pels rellotges Casio com a curiositat i els acaba comprant pel seu atractiu preu (actualment es troben al voltant dels 40 euros).