Línies d'ajut per renovar els comerços i més formació per atendre els clients

Tres dels candidats de la llista territorial de Demòcrates a Andorra la Vella han visitat els comerços de l'avinguda Riberaygua i travesseres

Els candidats de DA Enric Tarrado, Marc Pons i Eduard Tomàs visiten els comerços de l'avinguda Riberaygua. / T. N.
Ara Andorra
23/03/2019
2 min

Andorra la VellaAcompanyar els botiguers en el procés de reconversió que els permeti entomar el camí de la innovació i consolidar el sector comercial com a un dels grans motors de l’economia i de l’ocupació del país. Aquest és l’objectiu final del conjunt de mesures i accions que el programa de Demòcrates preveu per al conjunt del teixit comercial i que avui han compartit amb els establiments dels eixos de Prada Ramon i de Ribaraygua els candidats de la circumscripció d’Andorra la Vella.

Els caps de cartell, Enric Tarrado i Marc Pons, i el suplent número de dos de la candidatura, Eduard Tomàs, han visitat diferents establiments d’aquest sector de la capital per explicar, de primera mà, les mesures concretes amb les quals Demòcratres pretén acompanyar els petits empresaris cap al nou model de comerç que exigeixen els consumidors.

Enric Tarrado ha explicat que cal treballar per fer més atractiva l’oferta comercial i, en aquest sentit, ha anunciat ajudes als botigues per a la renovació dels aparadors i les façanes, a més de formacions al personal en matèria d'atenció al públic. "Estem segurs que això tindrà un efecte positiu directe per al comerç", ha afirmat Tarrado, que pensa que també afavorirà l'atractiu turístic del Principat.

El programa prioritza també un seguit de mesures encaminades fomentar l’emprenedoria, a través del nou model de cotitzacions, així com amb incentius fiscals i avantatges en la contractació de serveis i subministraments amb les parapúbliques. En aquesta línia, Eduard Tomàs, ha destacat que es treballarà per posar a l’abast del petit empresari eines de noves tecnologies, com el projecte de Big Data que han desenvolupat el Govern i Actua, perquè puguin accedir a informació i dades cabdals per conèixer el client i adaptar el servei a les seves preferències.

Aquest treball de reconversió que diu sí a les botigues i sí al comerç electrònic es planteja en el context d’una oferta d’esdeveniments, com el Black Friday i l’Andorra Shopping Festival, que persegueixen oferir al consumidor una experiència de compra completa.

stats