Espot entén que els liberals no vulguin entrar a Govern
Considera que demòcrates els hi va fer la millor oferta possible
![Presentació de la candidatura de Liberals.](https://static1.ara.cat/clip/2288e0ac-f2a9-42a2-9cac-d599eb66acb0_16-9-aspect-ratio_default_0.png)
Andorra la VellaXavier Espot ha explicat en relació amb les negociacions amb Liberals després de les eleccions que “la nostra oferta era raonable, ponderada i adequada als resultats i difícilment podíem fer una oferta millor”. El Cap de Govern en funcions es referia així a la proposta per entrar a Govern i en la majoria parlamentària que consistia en un conseller general (Víctor Pintos), un ministre i un secretari d’Estat.
Els liberals van rebutjar l’oferta perquè consideraven que havien de tenir o dos consellers generals o dos ministres, en consonància amb el pacte on, segons aquesta formació, els demòcrates es comprometien a fer que en cas que la coalició guanyés a Andorra la Vella i Ordino pujarien al Consell els números tres de les dues circumscripcions. Per tant, Victor Pintos i Marc Galabert.
Espot ha destacat que “per part d’ells entenc que dins del procés de refundació la forma que ells consideren de seguir diferenciant-se és, justament, no fent oposició, però no integrant-se fins a la majoria parlamentària de DA”.