Andorra Turisme guanya el primer premi als Kantar Creative Efectiveness Awards 2022 amb l’espot Atypical Andorra
Ha estat escollit com l'anunci més efectiu i creatiu entre 4.800 campanyes
Andorra la VellaL'anunci de la campanya d'estiu d'Atypical Andorra ha rebut el primer premi dels "Kantar Creative Effectiveness Awards 2022", uns guardons que premien les campanyes digitals i de televisió més creatives i efectives del 2021 basant-se en l'opinió dels consumidors reals de cada categoria. En aquest sentit, l'espot de la campanya d'estiu d'Andorra Turisme ha estat escollit com l'anunci més creatiu i efectiu entre 4.800 campanyes testades del mercat espanyol.
Segons destaca Kantar, "la campanya publicitària d'Andorra Turisme lidera el rànquing del 2022 amb Atypical Andorra d'Ogilvy, una campanya centrada en la diferenciació i l'humor i que destaca gràcies a un caràcter molt inspiracional i a l'ús d'imatges que al·ludeixen a l'emoció i al gaudi".
En el cas concret de la campanya d'Atypical Andorra la voluntat ha estat transmetre experiències inspiradores que emocionin als espectadors i sobretot, amb un to informal i amb sentit de l'humor. De fet, un dels principals objectius d'aquesta campanya és treballar la diferenciació i l'aspiracionalitat dels missatges presentant l'oferta turística d'Andorra d'una forma fresca i informal. Aquest primer premi és un reconeixement a l'esforç i al treball constant que Andorra Turisme realitza campanya rere campanya apostant per transmetre una visió innovadora del país.