Creand acosta la banca online a la gent gran amb un taller pràctic a L'espai

L’aplicació, que es va llançar des de l'entitat bancària fa aproximadament un any, ha estat dissenyada per ser més intuïtiva i personalitzable

Dues usuàries del centre de formació d'Escaldes-Engordany, L’espai, durant el taller de banca online.
ARA Andorra
10/02/2025
2 min

Andorra la VellaUna vintena d’usuaris del centre de formació de Creand Fundació a Escaldes-Engordany, L’espai, han participat aquest dilluns en un taller per aprendre a utilitzar la banca online de Creand de manera més autònoma i senzilla des del mòbil. Una activitat que ha estat conduïda pels tècnics de banca online i nous canals de Creand, Judit López i Marc Comas. “L’objectiu, com hem fet en els últims tallers, és ajudar la gent gran en el procés de digitalització perquè puguin gestionar les seves operacions del dia a dia amb més facilitat. Volem que puguin fer qualsevol tràmit des de casa, en el moment que ho necessitin, sense haver de desplaçar-se a l’oficina, trucar o recórrer a altres canals” ha explicat, Comas.

L’aplicació, que es va llançar des de l’entitat bancària fa aproximadament un any, ha estat dissenyada per ser més intuïtiva i personalitzable. Entre les millores destacades, segons ha explicat Comas, permet als usuaris fixar a la pantalla principal les operacions que utilitzen amb més freqüència per agilitzar-ne l’accés i simplificar-ne l’ús. “D’aquesta manera, és molt més fàcil i ràpid trobar sempre les opcions que necessiten” ha assegurat, el tècnic de Creand, tot afegint que aquesta iniciativa s’emmarca en un procés més ampli de renovació de marca i modernització. “Amb el canvi d’aplicació, també hem aprofitat per millorar aspectes que abans es podien optimitzar, fent que sigui més accessible per a tothom” ha detallat.

Tot i que al principi alguns usuaris mostraven certa resistència, Comas ha destacat que els tallers estan sent clau per resoldre dubtes i generar més confiança en la nova eina. “Com passa amb qualsevol canvi, al començament pot costar adaptar-se, però la majoria de les persones que ja l’han provada estan satisfetes. A més, aquests tallers han ajudat que aquells amb més dificultats puguin venir, preguntar-nos directament i veure el funcionament de manera presencial” ha assenyalat mentre destacava que, un cop feta la transició, l’experiència d’ús acostuma a ser positiva.

stats