Actualitat
Societat28/03/2025

Creand Crèdit Andorrà rep el premi a Millor Banc Digital d’Andorra

La digitalització és un eix estratègic del banc i l’impuls de la banca online permet oferir una experiència de client àgil, còmoda i personalitzada

ARA Andorra

Andorra la VellaCreand Crèdit Andorrà ha estat reconegut amb el premi Millor Banc Digital d’Andorra 2025, que atorga anualment la publicació financera Global Banking & Finance Review. Aquest reconeixement és fruit de l’estratègia de transformació digital del banc, que s’implementa en diferents àmbits de servei i de gestió, com la banca en línia, els nous canals i la digitalització de processos bancaris.

L’entitat potencia la banca digital amb l’objectiu de millorar l’experiència del client i d’aportar valor i diferenciació en el servei, tant pel que fa a la usabilitat com a la seguretat. En aquest sentit, s’avança en les eines digitals posades a disposició dels usuaris per fomentar les relacions entre el client i l’entitat, així com l’operativa que pot dur a terme el client de manera autònoma.

Cargando
No hay anuncios

L’app Creand Banca Online, renovada el 2024, ha incrementat les prestacions digitals i ha estat pensada per a mòbil especialment, donant resposta a les necessitats dels usuaris i a les tendències de la societat i del mercat. L’esforç del banc a favor de la digitalització ha portat al fet que actualment el 60% dels clients siguin digitals i al fet que més d’un 65% de les operatives de la banca online es realitzin a través del mòbil. El banc també treballa en la incorporació de la intel·ligència artificial per a l’eficiència de processos. L’ús de models predictius d’IA per adequar més i millor l’oferta de productes i serveis a les necessitats concretes del client també és una realitat.

Sandra Sancho, responsable de Banca Online i Nous Canals de Creand Crèdit Andorrà, ha destacat que “la digitalització és una de les línies estratègiques del banc i suposa un repte i una oportunitat per afermar el seu procés de transformació. L’impuls de la banca online i dels canals no presencials permet oferir una experiència de client àgil, còmoda i personalitzada”. El premi Millor Banc Digital d’Andorra és un reconeixement que, segons destaca Global Banking & Finance Review, reflecteix la innovació, les fites assolides, l’estratègia i el progrés que anualment impulsen els bancs a escala internacional.