Family Cash aterra per 'guanyar la guerra de preus' als hípers d'Andorra i la Seu
La cadena valenciana ho aposta tot a ser el més econòmic dels hípers a banda i banda de la frontera
Andorra la VellaFamily Cash, que dijous que ve obrirà el seu primer hipermercat a Andorra, arriba al Principat amb tota l’artilleria. Poble Andorrà ha pogut fullejar el primer catàleg que distribueix a totes les bústies del país i sembla que la cadena valenciana posarà tota la carn a la graella. Fonts properes al centre van indicar que Family Cash té clar que ha arribat a un ‘guerra’ d’hípers que inclou els d’Andorra i els de l’Alt Urgell. I que l’arma escollida per anar al combat és el preu, intentant superar tant els preus del Principat com els de l’Alt Urgell sense IVA.
Fonts properes a l’establiment que d’aquí a uns dies s’inaugurarà a Epizen asseguren que l’objectiu és liderar el mercat amb els preus més baixos tant d’Andorra com de la resta dels territoris veïns. Les mateixes fonts expliquen que la política de preus serà tan competitiva que la rebaixa que molts andorrans aconsegueixen a través del tax free als supermercats de la Seu d’Urgell no compensarà creuar la frontera.
Alguns exemples que ha pogut trobar Poble Andorrà en el catàleg del Family Cash d’Epizen són el kilo de meló a 0,59€, el salmó fresc a 9,99€ el kilo, un televisor Nevir a 199€, el pot de desodorant AXE a 1,99€ o l’ampolla de Puerto de Indias a 11,90€. El catàleg de llançament, que està previst que es reparteixi per tot el país aquests dies, mostra preus molt agressius que poden fer canviar les regles de joc en la “guerra” dels supermercats.