Grup Pyrénées obre a Sant Julià la tercera botiga Ametller Origen del país

Situada al número 43 de l'avinguda Verge de Canòlich

Els responsables de Pyrénées, Ametller Origen i el comú de Sant Julià de Lòria a la nova botiga oberta a la parròquia.
ARA Andorra
17/12/2024
2 min

Sant Julià de LòriaL'oferta d'alimentació de proximitat, sostenible i de qualitat continua creixent a Andorra. Ho fa de la mà de Grup Pyrénées i la firma catalana especialitzada en productes frescos i elaborats, Ametller Origen. Les dues companyies han segellat un acord per obrir un tercer establiment al Principat, en aquesta ocasió a Sant Julià de Lòria.

Situada al número 43 de l'avinguda Verge de Canòlich, la nova botiga presenta un ampli assortiment de fruites i verdures fresques de collita pròpia, així com productes secs, refrigerats, cuinats de qualitat, celler i sushi. "Estem molt satisfets de seguir creixent a Andorra, un territori únic on hem tingut una gran acollida i on el mercat ens ha fet confiança des del primer moment", ha explicat el conseller delegat i cofundador d'Ametller Origen, Josep Ametller.

El president de Grup Pyrénées, per la seva banda, ha destacat que "l'obertura d'aquest nou establiment s'alinea amb els valors de la nostra companyia, és a dir, el compromís d'oferir el millor servei i la màxima qualitat apostant per la proximitat i tenint molt en compte la sostenibilitat".

Amb l'obertura a Sant Julià, Ametller Origen consolida la seva presència al país, on ja disposa de dues botigues a Andorra la Vella (carrer Na Maria Pla) i Canillo (Prat del Riu, Edifici Areny), a més de l'espai dedicat a Grans Magatzems Pyrénées. L'horari del nou establiment lauredrià és de dilluns a dissabte de 10 a 21 hores, oferint el servei a domicili per mitjà de CityXerpa.

Octavi Bardera, director general d'operacions de Grup Pyrénées, ha recordat que en tots els establiments que gestionem juntament amb Ametller Origen "busquem l'excel·lència pensant en els nostres clients i amb una oferta concebuda per satisfer les necessitats del nostre mercat, que cada cop valora més la proximitat sense renunciar a la qualitat".

stats