L'estiu de Pal-Arinsal ja suposa el 9,1% de la facturació total anual
L'estació tanca la temporada estival amb un increment del 30,3% en les vendes i 120.000 visitants
L'estació de Pal-Arinsal s'ha marcat com a objectiu que la temporada estival representi el 10% de la seva facturació anual. Tal com informen des de l'estació, la meta ha estat gairebé assolida aquest estiu, ja que s'ha arribat a un percentatge del 9,1%. Això ha estat possible gràcies a que prop de 120.000 persones han gaudit de les activitats proposades des del passat juny fins aquest diumenge, 15 d'octubre. L'augment pel que fa al nombre de vendes ha crescut un 30,3% respecte a l'estiu passat. Es confirma així la tendència positiva dels darrers anys.
Vallnord ha exposat que l'ampliació de l'oferta gastronòmica, així com la millora dels espais de restauració, han fet que s'hagin convertit en els pilars de la facturació. També han volgut destacar Snowplus, que ha ampliat el seu servei com a espai d'aprenentatge de valors de l'hivern, també a l'estiu, a través de les classes particulars i col·lectives de BTT. L'altre pilar és evidentment el Bike Park, que amb seus 26 circuits "l'han convertit en un dels parcs predilectes dins de les fronteres europees".
A la Caubella, ha tingut molt bona acollida la novetat d'aquesta temporada, el 'Pump Track', un circuit modular d'asfalt de pujades i baixades. També han estat "molt benvinguts pels clients" la tirolina de 340 metres que s'estrenava amb l'inici de la temporada, així com els matalassos inflables de nova arribada.
Pel que fa al visitant principal dels mesos d'estiu, prové majoritàriament de Catalunya i d'Espanya, seguit pel francès, que segueix la tendència a l'alça i es veu complimentat per turistes provinents de regions més llunyanes.