Salut
Societat04/02/2025

Mur presenta la seva dimissió com a cap de Salut Mental

A partir de l’1 de març, serà la doctora M. Rosario Pérez qui assumirà les seves funcions

ANA
i ANA

Andorra la VellaA partir de l’1 de març, serà la doctora M. Rosario Pérez, metgessa especialista en Psiquiatria, qui assumirà les funcions de cap de servei de Salut Mental, fins a la resolució de la convocatòria d’aquesta plaça.

El Servei Andorrà d'Atenció Sanitària (SAAS) ha informat que el doctor Carles Mur ha presentat el seu desistiment voluntari com a cap de servei de Salut Mental, "per raons personals i familiars amb motivacions professionals sobreafegides", que es farà efectiu el 28 de febrer.

Cargando
No hay anuncios

A partir de l’1 de març, serà la doctora M. Rosario Pérez, metgessa especialista en Psiquiatria, qui assumirà les funcions de cap de servei de Salut Mental, fins a la resolució de la convocatòria d’aquesta plaça.