Naturlandia passa a ser Naturland
L'estació va tancar amb un 33% menys d'ingressos en referència a l'exercici anterior, tal com s'ha informat a la junta general
Sant Julià de LòriaNaturlandia es dirà a partir d'aquest estiu Naturland. Així ho han pogut copsar els accionistes que han assistit aquest dijous a la junta general ordinària on la direcció de Camprabassa SA ha presentat les dades corresponents a l'exercici 2020 del centre d'activitats.
Segons ha informat el parc lauredià en un comunicat, la campanya de 'rebranding' s'ha fet amb una imatge i orientació estratègica enfocada en un centre d'activitats 'outdoor' lligat a valors de natura, del medi ambient i de les emocions, tot fugint del concepte de parc d'atraccions. El títol, o 'claim' de la marca és 'Respira emocions'.
El canvi es podrà veure materialitzat progressivament els dies vinents en tota mena de materials i suports. La diferència més important que es podrà apreciar serà en la imatge i en les seves aplicacions. Aquest logotip, amb un color verd fosc i fugint de tons artificials, té forma de la lletra N amb dues línies que representen les dues cotes del centre d’activitats; i un arbre, que evoca el bosc de la Rabassa.
Quant a les xifres exposades en la junta, les dades més rellevants mostren el descens del 48% dels visitants a causa de la pandèmia, un 35% menys de vendes i un 33% menys d'ingressos en referència a l'exercici anterior. Entre les dades favorables, destaca l'augment del 23,75% mitjà del consum per visitant.