El parc de llums "Canillo Brilla" tanca la seva primera edició amb un èxit rotund
Després de les festes nadalenques, el parc ha mantingut una gran afluència cada cap de setmana

Andorra la VellaEl parc de llums "Canillo Brilla", una de les novetats d'aquesta temporada d'hivern, ha tancat la seva primera edició amb un balanç molt positiu. Des de la seva inauguració el passat 1 de desembre de 2024 fins al 15 de març de 2025, ha aconseguit atreure un total de 26.707 visitants, consolidant-se com un nou atractiu turístic per a la parròquia.
Durant els primers dies, la resposta va ser tan positiva que es van registrar grans aglomeracions. Els dies amb més afluència van ser els següents:
- De l'1 al 26 de desembre: 14.196 visitants
- 29 de desembre: 1.012 visitants (dia amb més afluència)
- 27 de desembre: 986 visitants
- 1 de gener: 993 visitants
Després de les festes nadalenques, el parc ha mantingut una gran afluència cada cap de setmana, aconseguint una mitjana estable fins a assolir la xifra total de 26.707 visitants.
La consellera de Participació Ciutadana, Comunicació i Innovació, Coia Torres, ha destacat que “el gran nombre de visitants confirma que hi ha interès per propostes innovadores que dinamitzen la parròquia més enllà de l’esquí. L’objectiu era oferir una experiència única, atractiva per a turistes i residents, i ho hem aconseguit”. A més, ha anunciat que la segona edició de "Canillo Brilla" es celebrarà durant les properes festes de Nadal, amb la novetat d’un mercat de Nadal incorporat i un canvi d’ubicació al Prat de Sella, a l’entrada del poble.
Torres també ha ressaltat l'impacte positiu del projecte en el comerç i la restauració local, ja que ha generat un augment de l'activitat al centre del poble. “L’impacte ha estat molt positiu per al comerç i la restauració, ja que ha generat moviment en el centre del poble”, ha afirmat.