Pyrénées Andorra et vol contagiar les seves “Ganes de Nadal”

El grup enceta la campanya de Nadal fent front a l’estalvi energètic i concentrant totes les accions a l’interior de l’edifici.

Imatge del calendari d'advent de Pyrénées Andorra
Redacció
02/12/2022
2 min

Pyrénées Andorra dona el tret de sortida a la campanya de Nadal. L’objectiu d'aquesta passa perquè el client recuperi la il·lusió i les ganes per fer de tot. D’aquí el claim de l'acció “Ganes de…” que dona joc a moltes situacions i que es cola en cada un dels negocis que conforma Grup Pyrénées. Per exemple, a la secció d’alimentació ens trobarem amb “Ganes de menjar gambes, gambetes i gambons”, a la de moda serà habitual que ens vinguin les “Ganes de ser la brilli-brilli de la festa” o a la secció de joguets ben segur que als més petits els entraran les “Ganes de portar-se moooolt bé”. En definitiva, el claim “Ganes de…” Ve a ser un disparador d’experiències que només es viuran a Pyrénées Andorra. 

El context socioeconòmic en el qual ens trobem ha provocat que per enguany la tradicional il·luminació de Nadal a la façana de l’edifici es vegi afectada per poder fer front a l’estalvi energètic. D’aquí que les accions de la campanya se centrin a l’interior de l’edifici en què cada dia passaran coses. La més rellevant és la que gira al voltant del gran calendari d’advent que hi ha situat a la planta baixa dels grans magatzems. Des d’avui i fins al pròxim 24 de desembre a les 19:00 hores s’obrirà, cada dia, una finestra del calendari que donarà pas a un sorteig que regalarà premis molt suculents. 

Pyrénées Andorra obrirà cada dia una finestra del calendari d'advent

Grup Pyrénées pretén, amb aquesta campanya, recuperar l’experiència de compra que fins ara s’havia vist frenada per la Covid-19. Es vol recuperar, així, les visites al centre amb la intenció de tornar a establir la relació amb client que sempre ha estat excel·lent.

stats