Com serà la diada de Sant Jordi a la Seu?

El conjunt d'actes ja començarà dimarts, dia 22, a les 7 del vespre amb una nova cita: la ‘Revetlla de Sant Jordi’ a la Biblioteca Sant Agustí

La Seu d’Urgell ja té preparat el programa d'activitats per a la diada de Sant Jordi
ARA Andorra
17/04/2025
2 min

Andorra la VellaLa Seu d’Urgell ja té preparat el programa d'activitats per a la diada de Sant Jordi, que enguany arribarà just després de Setmana Santa: dimecres vinent. La majoria de propostes estan relacionades amb el llibre i la lectura.

Com és ja tradició, el passeig Joan Brudieu acollirà un gran nombre de parades de roses i llibres, com també d’artistes, entitats, escoles o objectes relacionats amb els dracs, fins a sumar un total de 39 espais al llarg i ample d'aquest emblemàtic espai de la ciutat.

A més a més, i com a novetat, enguany hi haurà un photocall de Sant Jordi per fer-s’hi fotos. Tothom que ho desitgi podrà etiquetar els perfils de l’Ajuntament de la Seu (@ajlaseu) i de RàdioSeu (@radioseu) a les fotos que publiqui en els seus perfils personals. Paral·lelament, i com és habitual, RàdioSeu farà connexions en directe amb el Passeig en el marc de la programació especial de la jornada, pel 107.2 FM i www.radioseu.cat, que inclourà l'emissió d'entrevistes a autors que presenten novetats locals.

El conjunt d'actes ja començarà dimarts, dia 22, a les 7 del vespre amb una nova cita: la ‘Revetlla de Sant Jordi’ a la Biblioteca Sant Agustí, que consistirà en la presentació del conte ‘La gran aventura del Tanoca i el padrí Arraïres’ amb la seva autora, la urgellenca Laura Casanovas.

El programa de la diada de Sant Jordi, 23 d'abril, començarà a 2/4 d'11 del matí amb la lectura en viu sota el títol ‘Compartim notícies’, a càrrec d'alumnes del cicle superior de les escoles Pau Claris, Albert Vives i el col·legi La Salle. Aquesta lectura en veu alta tindrà lloc al pati de la Biblioteca Sant Agustí.

A les 12 del migdia, serà el torn del col·lectiu de la gent gran de la Seu els que participaran d’una lectura viu al mateix indret, en aquest cas amb poemes de Montserrat Abelló. Des de la Biblioteca Sant Agustí recorden que, tanmateix, aquestes dues lectures seran obertes a gent de totes les edats que s'hi vulguin afegir.

stats