Actualitat
Societat18/03/2025

Sergi Iglesia assumeix la direcció de prestacions de la CASS

Iglesia compta amb una experiència de més de 30 anys gestionant processos assistencials i de gestió sanitària

ANA
i ANA

Andorra la VellaSergi Iglesia ha estat nomenament com a nou director de prestacions de la Caixa Andorrana de Seguretat Social (CASS) en substitució d’Ignasi Arbusà, que es jubila i deixa un càrrec que ha ocupat des del 2016.

Iglesia compta amb una experiència de més de 30 anys gestionant processos assistencials i de gestió sanitària. Prové de la Fundació Salut Empordà, on ha estat el director gerent des del desembre del 2022. Anteriorment, Iglesia també va ocupar el càrrec d’adjunt a la gerència i la secretaria tècnica de l’entitat durant el període 2019-2022.

Cargando
No hay anuncios

Durant aquest temps va implantar amb èxit el Pla de Transformació Digital de l’organització, treballant en la gestió de processos, i assolint el segell EFQM d’excel·lència amb un exercici econòmic del 2024 tancat de forma equilibrada, després del període postpandèmia .

Des del 2022, és patró de la Fundació Altem, dedicada a l’atenció a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental i també vicepresident de la Societat Catalana de Salut Digital, adscrita a l’Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya.

Cargando
No hay anuncios

Durant vuit anys va liderar el procés d’innovació de MC Mutual, empresa col·laboradora amb la Seguretat Social espanyola. Exerceix de docent en gestió sanitària i transformació digital a diverses organitzacions, com EAE Business School i Unió Consorci Formació i ha estat consultor de gestió del canvi i de transformació digital durant més de 10 anys.

Iglesia és diplomat en Infermeria, llicenciat en Psicopedagogia i Doctor en Ciències Experimentals i Tecnologia (Universitat de Vic). Disposa de formació especialitzada en gestió de centres i institucions sanitàries (Universitat de Barcelona), Telemedicina (Universitat Oberta de Catalunya), Documentació i Informàtica Sanitàries (Universitat Ramon Llull) i en gestió de processos. “Necessitava nous reptes professionalmemnt i la CASS m’ha permès fer-ho en un projecte de gestió sanitària amb fites i objectius professionals de màxima exigència”, ha manifestat Iglesia.

Cargando
No hay anuncios

Per facilitar la incorporació del nou director, Arbusà es mantindrà vinculat a la CASS fins al mes de juliol.