Cristina Alonso: "A Sisley creem experiències úniques a través de tots els nostres productes per aconseguir vivències sensorials plaents"

Responsable de formació i promoció de vendes de Sisley

Cristina Alonso, responsable de formació i promoció de vendes Sisley
ARA Andorra
30/01/2023
3 min

Vuitanta anys d'experiència i investigació és el que hi ha darrere de la firma francesa Sisley, una de les marques que es manté des de fa anys dins el sector de la cosmètica de luxe. Avui en parlem amb Cristina Alonso, responsable de formació i promoció de vendes de Sisley.

Amb tota la vostra experiència, cap a on va la marca?

La marca camina cap al creixement continu, a fidelitzar els seus clients i a seguir innovant en el mercat cosmètic.

Oferiu tractaments facials, de cos, maquillatge, fragàncies, tractaments capil·lars... Què més us falta? Quin és el següent pas a fer?

El següent pas, en el qual ja estem totalment immersos, és crear experiències úniques a través de tots els nostres productes, per aconseguir vivències sensorials plaents. Un bon exemple és la creació de les MaisonSisley, on l'experiència es multiplica fins a l'infinit.

Quin és el grau de fidelitat de les vostres clientes?

Aquesta és una de les nostres satisfaccions més grans: les nostres clientes són superfidels a la marca. Disposem d’un gran nombre de consumidores que fan servir els nostres productes des de fa molts anys i que, fins i tot, passen els seus secrets de bellesa i la confiança en la marca de mares a filles i, també, a moltes netes. Con tínuament rebem missatges de satisfacció, cosa que també passa al punt de venda, on la relació va molt més enllà amb les nostres especialistes en bellesa, que s'acaben convertint en confidents i prescriptores. El valor i caràcter humà és essencial per establir aquesta confiança.

També us heu obert al públic masculí, quin d'ells és més exigent?

Efectivament, també estem oberts al públic masculí, que avui dia ja està tan introduït en el món de la cosmètica com el femení. No es diferencia en exigència entre gèneres, encara que sí que podríem puntualitzar que l'home, en tenir menys recorregut dins d'aquest àmbit, espera uns resultats visibles de forma ràpida alhora que cerca practicitat. En certes ocasions trobem clients que demanen més quantitat d'informació, tant en productes com en procediments i rituals d'aplicació, per això la formació minuciosa de tot el personal és tan important per a nosaltres, juntament amb el suport d’altres departaments que treballen en sinergia per donar respostes a totes les preguntes.

Què fa o explica que els productes Sisley tinguin preus tan elevats?

Per assolir el nivell màxim de qualitat i eficàcia que oferim en tots i cadascun dels nostres productes cal una gran inversió en investigació, així com l'ús dels millors ingredients, en molts casos procedents de cultius biològics. L'alta concentració de principis actius i l'equip humà que hi ha darrere de tot això fa que el preu dels productes sigui més elevat.

Un producte cosmètic car ens dona més garanties d'aconseguir el reslutat que busquem?

No sempre el que és més car és el millor. En el nostre cas, el preu sí que va relacionat amb tot el procés de creació dels productes. Evidentment, el preu final és superior si no s'estableixen límits, sobretot en temps i diners, per crear la millor fórmula amb què garantim també els millors resultats.

Amb quines novetats tancareu aquest 2022?

I què n'espereu del 2023? Del 2023 n’esperem que sigui tan bo com els anys anteriors. És una satisfacció veure com la marca creix any rere any. Esperem també que els nostres clients segueixin tenint tanta confiança en nosaltres. Per tancar aquest any tenim novetats en diversos eixos: en tractament facial, per exemple, hem llançat un producte del qual es parlarà molt, la nostra Màscara Exfoliant Enzimàtica, i un nou bàlsam labial. Però el millor de tot és que acabarem aquest any cuinant a foc lent el llançament de nous productes realment sorprenents.

stats