Actualitat
Societat01/03/2025

Sobrecost de 100.000 euros en el projecte de l'hotel social Peralba

El director de la Creu Roja Andorra, Jordi Fernández, ha lamentat que amb la construcció desbordada no estarà operatiu fins a mitjans d'any

ARA Andorra
i ARA Andorra

Andorra la VellaEl projecte de l'hotel social Peralba de la Creu Roja costarà finalment 450.000 euros. Així ho ha explicat el director de l'entitat a Andorra, Jordi Fernández, en declaracions que recull RTVA. Això suposa un sobrecost de 100.000 euros respecte al pressupost inicial. El motiu és el cost de l'ascensor adaptat i la seva estructura, i també els problemes que ha generat l'antiguitat de l'edifici.

Fernández ha exposat també que esperen començar les obres a partir de la setmana vinent. Tot i això, amb la situació de la construcció, que ha titllat com a "desbordada", no creu que estigui operatiu fins a mitjan any.

Cargando
No hay anuncios

El director de la Creu Roja Andorra ha detallat el finançament del projecte. A banda dels fons propis de l'entitat, Agrupsa i Black Horse Partners també han ajudat en l'apartat dels diners.