Si t'agrada la tardor, t'agrada
Pyrénées Andorra dona el tret de sortida a la campanya tardor donant protagonisme a les marques de més tendència
La tardor implica canvis en diferents aspectes. Un d'ells és el color del paisatge que ens envolta i més en un lloc tant característic com Andorra. Els arbres perden el seu color verdós de l'estiu i donen pas als tons grocs i vermellosos passant per les diferents tonalitats dels taronges. I tota aquesta gamma de colors també és ben visible en la col·lecció de moda home i dona de tardor i hivern de Pyrénées Andorra.
El centre comercial ha donat el tret de sortida a la seva campanya de tardor i hivern que manté el seu eslògan principal "Si t'agrada, t'agrada". Una expressió que es pot utilitzar en diferents àmbits, més enllà de la moda. Així que "Si t'agrada, t'agrada" es pot aplicar en el sector del motor, gastronomia, llar, perfumeria...
Un dels trets diferencials d'aquesta campanya passa per indicar, en cada moment, les marques dels productes que s'han utilitzat. D'aquí que apareguin firmes, com ara, Brownie, Tommy Hilfiger, Ecoalf, Aristocrazy, Illy Coffe, Ametller Origen, entre altres.
Així que, Si t'agrada la tardor, t'agrada...