Actualitat
Societat11/02/2025
Els xòfers no descarten fer vaga després del recurs de Coopalsa
Els horaris pactats al laude arbitral haurien d'haver entrat en vigor aquest dilluns
Andorra la VellaEls treballadors de Coopalsa estudien les seves opcions després que aquest dimarts s'hagi fet públic el recurs de l'empresa al Tribunal Superior. Tal com assenyalen els delegats de l'empresa, els horaris que es van pactar al laude arbitral s'haurien d'haver començat a implementar des d'aquest dilluns, i la incertesa és màxima.
Cal recordar que la principal demanda dels treballadors és un canvi en els horaris, especialment per fer-los intensius i millorar la conciliació.
Amenaça de vaga
Els xòfers continuen pendents de rebre una notificació oficial sobre el recurs de l'empresa a la justícia. Tal com recull RTVA, no descarten convocar una vaga en cas que no es pugui arribar a un acord satisfactori per totes les parts.