Coopalsa assegura que treballa per complir el laude arbitral

Coopalsa ha contractat nous conductors extracomunitaris per pal·liar la falta de personal

Un autobus.
ARA Andorra
19/02/2025
1 min

Andorra la VellaL’empresa Coopalsa ha negat haver mantingut cap reunió aque amb el comitè d’empresa i assegura que no estava al corrent de cap convocatòria de vaga, segons ha informat RTVA.

El gerent de Coopalsa, Gabriel Dallerès, ha afirmat que no han participat en cap trobada recent i que han conegut els rumors a través dels mitjans de comunicació. "Desconeixem aquesta reunió que se suposa que s'ha fet perquè no n'hem fet cap. Ho hem llegit a la premsa, però nosaltres no hem intervingut amb aquesta decisió", ha declarat.

Pel que fa al laude arbitral, Dallerès ha explicat que s’està implementant de manera progressiva, línia per línia, i preveu completar el procés en sis setmanes. Segons ha detallat, la línia 6 va ser la primera a aplicar els ajustos el passat 10 de febrer, seguida per la línia 2, i en els pròxims dies s’adaptaran les línies LC i L5 fins a completar tot el servei.

Dallerès també ha avançat que Coopalsa ha contractat nous conductors extracomunitaris per pal·liar la falta de personal, tot i que encara necessiten cinc o sis xofers més per complir completament el laude arbitral.

stats