Actualitat
Successos04/04/2025

Detingut en un autobús que tornava d'Andorra amb 100.000 euros en tabac

La Guàrdia Civil va comissar el material a la duana de la Farga de Moles

ARA Andorra

Andorra la VellaAgents de la Guàrdia Civil han comissat aquest dilluns prop de la Duana de la Farga de Moles tabac de contraban valorat en més de 10.000 euros. Tal com recull Ràdio Seu, el material el portava una persona que viatjava en un autobús procedent d'Andorra.

Els fets van passar dilluns 31 de març sobre la una del migdia en un control de verificació fiscal proper a la frontera hispanoandorrana. Integrants de la Guàrdia Civil de Lleida amb destinació a la Secció Fiscal i Fronteres de la Seu d’Urgell van aturar un autobús marca Volvo, de matrícula estrangera, que circulava per l'N-145. En procedir al seu registre, van observar que una persona tenia al seient múltiples caixes de puros. 

Cargando
No hay anuncios

Els agents van identificar la persona com a propietària del tabac, valorat en 10.517 euros. En total portava 280 cigars de gran qualitat, dels quals va poder continuar el viatge amb 75. La resta van quedar intervinguts.

La Guàrdia Civil va aixecar una acta d'infracció a la Llei Orgànica 12/95 de Repressió del Contraban, quedant el material confiscat a disposició de l'administrador de la duana de la Farga de Moles.