Actualitat
Successos11/06/2024

Una jove es fuga de l'hospital per poder fumar marihuana i acaba amenaçant l'àvia

També va intentar clavar un paraigua al seu pare perquè li havien llençat la marihuana

ARA Andorra

Andorra la VellaUna jove que estava ingressada per un brot psiquiàtric a l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell va fugar-se per anar al domicili on viu amb els seus pares i la seva àvia per agafar la marihuana que tenia guardada i així poder fumar. En veure els seus familiars que s'havia fugat per aconseguir droga, el seu pare va llençar la marihuana a les escombraries.

La jove es va enfurismar i va iniciar-se una discussió amb el pare i l'àvia a la qual li va dir que li enviaria un romanès perquè li tallés el coll. I va amenaçar de la mateixa forma al seu pare. A la seva mare la va agafar fortament del braç deixant-li marques. Al seu pare el va agredir amb diferents cops de puny i va intentar clavar-li un paraigua, però li van impedir.

Cargando
No hay anuncios

La jove va acabar sent detinguda i els pares van demanar que s'apliqués un ordre d'allunyament perquè no pugui estar a prop de l'àvia que va acabar amb un atac d'angoixa. Els pares també van demanar que fos ingressada a la planta psiquiàtrica de l'Hospital per forçar-la a fer un tractament contra la drogodependència. Els pares consideraven que calia aquesta mesura perquè la jove no compleix amb els tractaments prescrits i, per tant, caldrà obligar-la.

La jove va ser condemnada a cinc mesos de presó que no serà efectiva si segueix un tractament de desintoxicació a la Unitat de Conductes Addictives. Al mateix temps, haurà d'estar dos anys sense poder estar a prop de la seva àvia.